Tast mig, jeg er din (1985) Download Fuld

Fuld film streaming Tast mig, jeg er din i høj kvalitet. Spille film Tast mig, jeg er din i bedste video format. Fuld streaming Tast mig, jeg er din i top videoformat. Online streaming Tast mig, jeg er din i top kvalitet. Spille streaming Tast mig, jeg er din i high definition kvalitet.


Du vil bemærke komplet beskrivelse af Tast mig, jeg er din nedenfor:
  • Original titel : Weird Science
  • Film titel : Tast mig, jeg er din
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Komedie, Fantasy, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-08-01
  • Virksomheder af film : Universal Studios,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.6
  • Youtube ID film : st7ZBnk5wy0
  • Oversættelse af film : EN,DE,RU,IT,DA,FR,PT,ES,FI,SV,NL,HU,PL,
  • Cast af film :Robert Downey Jr. (Ian), Britt Leach (Al Wallace), Steve James (Guy At Table), Suzanne Snyder (Deb), Ilan Mitchell-Smith (Wyatt Donnelly), Robert Rusler (Max), Anthony Michael Hall (Gary Wallace), Kelly LeBrock (Lisa), Judie Aronson (Hilly), Michael Berryman (Mutant Biker), Bill Paxton (Chet Donnelly), Jill Whitlow (Perfume Salesgirl), Vernon Wells (Lord General)

0090305

Tast mig, jeg er din er den bedre film fra Universal Studios, besidder en beskrivelse af filmen er "De to nørdede highschool-elever Gary og Wyatt har ikke det store held med hverken pigerne eller populariteten. Mens Wyatts forældre er ude at rejse beslutter de derfor, godt trætte af det hele, at designe et computerprogram, som kan skabe den perfekte kvinde - og da det på sensationel vis lykkes, tager de to fyres liv en gigantisk drejning. Den smukke kvinde døber de Lisa - og hun viser sig at være i besiddelse af en række ganske særlige evner. Snart er Gary og Wyatt på vej til at blive de to mest populære skikkelser på skolen - men hvor længe kan lykken vare, når man har en halvpsykopatisk storebror på nakken hele tiden? Og er det nu også helt uden problemer sådan at skabe smukke kvinder på sin computer?". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste øre sprænge lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Selvom jeg første læse om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I meget ligesom idé eller ingen. Efter at have set det Der er at foreslå hvori virkelig sætter pris. Jeg helt klart anbefale denne film for folk, der ligesom de fleste genre Komedie, Fantasy, Romantik, . Er i stand til ser det for ingenting ved blot klikke indsende og tilmeld, du kan ser utrolig mange nyeste filmtitler for ingenting.

... Se streaming Tast mig, jeg er din i HD-video 1080p ....




Editor : Chris Lebenzon, Director : John Hughes, Screenplay : John Hughes, Editor : Scott K. Wallace, Director of Photography : Matthew F. Leonetti, Editor : Mark Warner, Producer : Joel Silver, Music : Ira Newborn
Sikker, nu du kan se film af Tast mig, jeg er din 100% længde og har den url til dette film Tast mig, jeg er din i HD-format.


Tags: nerd, biker, teenagers, morphing, male fantasy,

Share this article :

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2011. film fantasy online spil - All Rights Reserved